DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19751
|
Назва: | Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльності |
Автори: | Гриньова, М.В. Гриньов, Р.С. |
Ключові слова: | моделювання майбутній учитель педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Учені І. Зязюн та Г. Сагач вважають дидактичне моделювання системою дій, покликаною забезпечити адекватне опанування й усвідомлення змодельованих властивостей, відносин і зв'язків об'єкту (соціального, природного або культурного), що можливо пізнати або трансформувати. Об'єктом дидактичного моделювання може бути і штучна система, суб'єктом – свідомість особистості [3]. Дидактична модель є багатопозиційною схемою, яка віддзеркалює систему взаємозумовлених складників організації й управління навчальним процесом і передбачає мету, завдання, принципи, градацію технологічного забезпечення, засоби, методи, форми організації навчання та кінцевий результат. Вона виконує дві важливі педагогічні функції: інформаційно-роз'яснювальну (що треба отримати) і процесуально-технологічну (як це зробити) [4; 5]. |
Опис: | Гриньова М. В., Гриньов Р. С. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльності. ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» : збірник тез доповідей (електронне видання) (м. Полтава, 22–23 лютого 2022 року). Полтава : ПУЕТ, 2022. С. 156-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19751 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|