DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14693
|
Назва: | Особливості професійного мислення учителя |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | професійне мислення педагогічна діяльність рівні педагогічного мислення творчий потенціал особистість учителя учитель |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з фундаментальних проблем педагогічної психології є проблема дослідження професійного мислення учителя. Її значимість зумовлена, з одного боку, важливістю педагогічного мислення в організації діяльності, професійної поведінки та спілкування учителя, з іншого боку, відсутністю сталої системи поглядів на розуміння закономірностей становлення та функціонування педагогічного мислення.
Мета нашого дослідження полягає у теоретичному вивченні психологічних особливостей професійного мислення учителя.
Термін “професійне мислення” в науковий обіг почав входити з другої половини ХХ століття, у зв’язку із значною інтелектуалізацією суспільної праці. |
Опис: | Харченко А. С. Особливості професійного мислення учителя / А. С. Харченко // Monografia pokonferencyjna «Science, research, development» #21. – Poznan (29.09.2019- 30.09.2019 ) – С. 71-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14693 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|