DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14693

Назва: Особливості професійного мислення учителя
Автори: Харченко, А.С.
Ключові слова: професійне мислення
педагогічна діяльність
рівні педагогічного мислення
творчий потенціал
особистість учителя
учитель
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Однією з фундаментальних проблем педагогічної психології є проблема дослідження професійного мислення учителя. Її значимість зумовлена, з одного боку, важливістю педагогічного мислення в організації діяльності, професійної поведінки та спілкування учителя, з іншого боку, відсутністю сталої системи поглядів на розуміння закономірностей становлення та функціонування педагогічного мислення. Мета нашого дослідження полягає у теоретичному вивченні психологічних особливостей професійного мислення учителя. Термін “професійне мислення” в науковий обіг почав входити з другої половини ХХ століття, у зв’язку із значною інтелектуалізацією суспільної праці.
Опис: Харченко А. С. Особливості професійного мислення учителя / А. С. Харченко // Monografia pokonferencyjna «Science, research, development» #21. – Poznan (29.09.2019- 30.09.2019 ) – С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14693
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості професійного мислення.pdf141,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок