DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13828

Назва: Виховання молодого покоління на національно-культурних традиціях засобами музею
Автори: Тернавчук, Ю.В.
Ключові слова: музей
виховання
музейна педагогіка
шкільний музей
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Поняття „традиції” походить від латинського , що в перекладі означає передача. Саме шляхом передачі соціального досвіду від старших до прийдешніх поколінь традиції забезпечують засвоєння національних, культурних і матеріальних цінностей, норм, правил, ідеалів, відображають наступність соціального досвіду. Спрямовані на розширення знань про свій народ, традиції уможливлюють реальний особистий вибір у житті, праці, моралі, у сучасному естетично творчому, побутовому відродженні національного менталітету Оскільки, як зазначають науковці, освітньо виховний потенціал сучасного музею розкривається у таких основних напрямах: виховання на основі здобутків національної і загальнолюдської культури; засвоєння та поглиблення знань, формування вмінь і навичок у різних галузях людської життєдіяльності; розвиток творчих здібностей і створення умов для самотворення і самовдосконалення особистості, актуальним є використання його потенціалу у вихованні молодого покоління на національно культурних традиціях.
Опис: Тернавчук Ю. В. Виховання молодого покоління на національно-культурних традиціях засобами музею / Ю. В. Тернавчук // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 217-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13828
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
79.pdf144,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок