DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18868

Назва: Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплін
Автори: Гриньова, М.В.
Ключові слова: майбутній вчитель
майьутній вчитель хімії
педагогічна діяльність
вивчення хімічних дисциплін
навчання
мотивація
вища освіта
формування пізнавального інтересу
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Мотивація студентів до вивчення хімічних дисциплін сприяє якісному засвоєнню ними фахових дисциплін, забезпечує умови ефективного формування професійної компетентності. Розглянемо шляхи формування мотивації до вивчення хімічних дисциплін: • Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками професії майбутнього вчителя; • Розкриття суспільної значущості майбутньої педагогічної діяльності, розвитку професійних якостей; • Ознайомлення з особливостями організації педагогічної діяльності вчителя хімії; • Формування у студентів мотивації на власну активність і самопізнання як основу професійного самовизначення. Охарактеризуємо мотиви вивчення хімічних дисциплін у майбутніх вчителів хімії: - мотив до пізнання педагогічних процесів майбутньої професійної діяльності. Як свідчить аналіз навчального плану підготовки майбутніх вчителів хімії, знання з хімії лежать в основі вивчення фахових дисциплін; - мотив самовдосконалення реалізується при проведенні диспутів, дискусій, круглих столів, групових формах роботи. Запропоновані викладачем професійно-орієнтовані завдання моделюють процеси та ситуації, найбільш наближені до реальних умов майбутньої педагогічної діяльності.
Опис: Гриньова М. В. Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплін // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 65-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18868
Розташовується у зібраннях:15 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf499,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок