DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18868
|
Назва: | Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплін |
Автори: | Гриньова, М.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель майьутній вчитель хімії педагогічна діяльність вивчення хімічних дисциплін навчання мотивація вища освіта формування пізнавального інтересу |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Мотивація студентів до вивчення хімічних дисциплін сприяє якісному засвоєнню ними
фахових дисциплін, забезпечує умови ефективного формування професійної компетентності.
Розглянемо шляхи формування мотивації до вивчення хімічних дисциплін:
• Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками професії майбутнього вчителя;
• Розкриття суспільної значущості майбутньої педагогічної діяльності, розвитку професійних
якостей;
• Ознайомлення з особливостями організації педагогічної діяльності вчителя хімії;
• Формування у студентів мотивації на власну активність і самопізнання як основу
професійного самовизначення.
Охарактеризуємо мотиви вивчення хімічних дисциплін у майбутніх вчителів хімії:
- мотив до пізнання педагогічних процесів майбутньої професійної діяльності. Як свідчить аналіз
навчального плану підготовки майбутніх вчителів хімії, знання з хімії лежать в основі вивчення
фахових дисциплін;
- мотив самовдосконалення реалізується при проведенні диспутів, дискусій, круглих столів,
групових формах роботи. Запропоновані викладачем професійно-орієнтовані завдання
моделюють процеси та ситуації, найбільш наближені до реальних умов майбутньої педагогічної
діяльності. |
Опис: | Гриньова М. В. Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплін // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 65-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18868 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|