DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/591
|
Назва: | Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителя |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | суб’єктність педагогічна діяльність педагогічна рефлексія професійна самосвідомість ранг педагогічної рефлексії |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність та функції педагогічної рефлексії. Охарактеризовано рівні педагогічної рефлексії, обґрунтовано роль рефлексії як чинника вияву творчого потенціалу особистості вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/591 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|