DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10700
|
Назва: | Професійна рефлексія педагога |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | професійна рефлексія педагога рефлексія педагогічна рефлексія педагогічна діяльність професійна самосвідомість |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Характеристика рефлексії в структурі праці вчителя представлена в дослідженнях О.В.Киричука, Н.В.Кузьміної, Ю.М.Кулюткіна, А.К.Маркової, Л.М.Мітіної, С.О.Мусатова, С.Ю.Степанова та ін. Аналіз літературних джерел свідчить про неоднозначність розуміння онтологічних аспектів рефлексії вище згаданими науковцями. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні змістовних та структурних характеристик педагогічної рефлексії як психологічного феномену.
Традиція вивчення ролі рефлексивних процесів у реалізації професійних
завдань вчителем складалась завдяки працям багатьох психологів. |
Опис: | Мирошник О. Г. Професійна рефлексія педагога / О. Г. Мирошник // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 97-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10700 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|