|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10223
|
| Назва: | Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації |
| Автори: | Гриньова, М.В. |
| Ключові слова: | педагогічна ситуація саморегуляція педагогічна діяльність педагогічна задача алгоритм управління педагогічною ситуацією |
| Дата публікації: | 2012 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається саморегуляція як основа алгоритму розв’язання педагогічної ситуації і педагогічної задачі. |
| Опис: | Гриньова М. В. Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації / М. В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 55–60. – (Педагогічні науки). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10223 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|