DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10223

Назва: Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації
Автори: Гриньова, М.В.
Ключові слова: педагогічна ситуація
саморегуляція
педагогічна діяльність
педагогічна задача
алгоритм управління педагогічною ситуацією
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається саморегуляція як основа алгоритму розв’язання педагогічної ситуації і педагогічної задачі.
Опис: Гриньова М. В. Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації / М. В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 55–60. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10223
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grynova.pdf186,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок