|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9485
|
Назва: | Про взаємодію та партнерські стосунки у педагогічній діяльності |
Автори: | Капуста, Ю.С. Оніпко, В.В. |
Ключові слова: | взаємодія педагогічна діяльність партнерство спілкування вчитель |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Ідея співробітництва, діалогу, партнерства у взаємовідносинах суб'єктів навчальної
діяльності – одна з основних у педагогіці останніх років. Проте її реалізація в практичній діяльності відбувається з великими труднощами. Навчання, один з найдавніших процесів людської діяльності,
полягає у взаємодії викладача та учня. Цей процес нерозривно пов'язаний з поняттям «партнерство». Сенсом взаємодії в партнерській взаємодії є співробітництво його учасників, перебудова рольових відносин викладача та учня у рівноправні.
На необхідність вирішення різноманітних проблем, пов’язаних із розвитком ідеї педагогічної взаємодії, вказують сучасні українські вчені – педагоги О.В. Глузман, О.М. Друганова, С.Т. Золотухіна, М.Б. Євтух, В.С. Курило, О.М. Микитюк, С.О. Микитюк, В.К. Майбородова, Н.С. Побірченко, Н.В. Пузиркова, О.А. Радул та ін. |
Опис: | Капуста Ю. С. Про взаємодію та партнерські стосунки у педагогічній діяльності / Ю. С. Капуста, В. В. Оніпко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9485 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|