DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8009
|
Назва: | Онтологічні аспекти рефлексивності особистості вчителя у професійній діяльності |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | особистість особистість вчителя педагогічна діяльність вчитель рефлексія |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Спроба науковців визначити точку відліку в оцінці критеріїв розвитку особистості вчителя у сфері професійній діяльності, породила різні наукові підходи щодо розуміння сутності його професійно-значущих властивостей.
Достатньо поширеної в психолого-педагогічній науці є традиція визначення структурних складових особистості вчителя, виходячи із
аналізу змісту педагогічної діяльності. |
Опис: | Мирошник О. Г. Онтологічні аспекти рефлексивності особистості вчителя у професійній діяльності / О. Г. Мирошник // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ.
семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих,
В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 178-182. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8009 |
Розташовується у зібраннях: | Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|