DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13785

Назва: Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання
Автори: Карпенко, С.В.
Ключові слова: учень
пізнавальна діяльність
педагогічна діяльність
педагог
трудове навчання
навчально-виховний процес
активізація пізнавальної діяльності
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У “Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті” особлива увага акцентується на реформуванні освіти через її модернізацію та демократизацію на всіх рівнях. Сучасна загальноосвітня школа покликана підготувати таких випускників, в яких буде сформоване активне позитивне ставлення до праці, надбань матеріальної та духовної культур. Проблема активізації пізнавальної діяльності була і є предметом дослідження багатьох вітчизняних і зарубіжних науковців, методистів і педагогів практиків. Особливості формування особистості учня, його розвитку в процесі особистої діяльності, спрямованої на “відкриття” ним нових знань, активну участь в навчально пізнавальному процесі, розкрито у працях О. Вербицького, Л. Виготського, П. Гальперіна, І. Гербарта, В. Давидова, А. Дистервега, Д. Дьюї, Д. Ельконіна, Я. Коменського, К. Ушинського, Г. Щедровицького та ін.
Опис: Карпенко С. В. Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання / С. В. Карпенко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 155-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13785
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
52.pdf124,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок