DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13785
|
Назва: | Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання |
Автори: | Карпенко, С.В. |
Ключові слова: | учень пізнавальна діяльність педагогічна діяльність педагог трудове навчання навчально-виховний процес активізація пізнавальної діяльності |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У “Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті” особлива увага акцентується на реформуванні освіти через її модернізацію та демократизацію на всіх
рівнях. Сучасна загальноосвітня школа покликана підготувати таких випускників, в яких
буде сформоване активне позитивне ставлення до праці, надбань матеріальної та
духовної культур.
Проблема активізації пізнавальної діяльності була і є предметом дослідження
багатьох вітчизняних і зарубіжних науковців, методистів і педагогів практиків.
Особливості формування особистості учня, його розвитку в процесі особистої діяльності,
спрямованої на “відкриття” ним нових знань, активну участь в навчально пізнавальному
процесі, розкрито у працях О. Вербицького, Л. Виготського, П. Гальперіна, І. Гербарта,
В. Давидова, А. Дистервега, Д. Дьюї, Д. Ельконіна, Я. Коменського, К. Ушинського,
Г. Щедровицького та ін. |
Опис: | Карпенко С. В. Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання / С. В. Карпенко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 155-157. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13785 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|