DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14001

Назва: Проблеми педагогічної творчості в спадщині В. О. Сухомлинського
Автори: Буколова, А.
Ключові слова: педагог
педагогічна діяльність
Сухомлинський В.О.
педагогічна творчість
педагогічні здібності
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сучасні психолого-педагогічні дослідження надають педагогічній діяльності творчий, дослідницький характер і розглядають її як один з різновидів творчості. Основа творчого потенціалу особистості вчителя в його педагогічній діяльності формується на основі накопиченого ним досвіду, а також знань, умінь і навичок, що є запорукою пошуку і застосування нестандартних рішень при вирішенні ряду проблем, використання новаторських методів та підходів і тим самим удосконалення майстерності педагога. Виключно інтелектуальний, ерудований педагог за рахунок усвідомлення та аналізу проблемних ситуацій, що виникають під час навчально виховного процесу здатний знайти нові, неординарні шляхи і способи її вирішення шляхом творчого мислення та уявного експерименту.
Опис: Буколова А. Проблеми педагогічної творчості в спадщині В. О. Сухомлинського / А. Буколова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 153-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14001
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf145,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок