DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14001
|
Назва: | Проблеми педагогічної творчості в спадщині В. О. Сухомлинського |
Автори: | Буколова, А. |
Ключові слова: | педагог педагогічна діяльність Сухомлинський В.О. педагогічна творчість педагогічні здібності |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні психолого-педагогічні дослідження надають педагогічній діяльності творчий,
дослідницький характер і розглядають її як один з різновидів творчості. Основа творчого потенціалу особистості вчителя в його педагогічній діяльності формується
на основі накопиченого ним досвіду, а також знань, умінь і навичок, що є запорукою пошуку і
застосування нестандартних рішень при вирішенні ряду проблем, використання новаторських
методів та підходів і тим самим удосконалення майстерності педагога.
Виключно інтелектуальний, ерудований педагог за рахунок усвідомлення та аналізу
проблемних ситуацій, що виникають під час навчально виховного процесу здатний знайти нові,
неординарні шляхи і способи її вирішення шляхом творчого мислення та уявного експерименту. |
Опис: | Буколова А. Проблеми педагогічної творчості
в спадщині В. О. Сухомлинського / А. Буколова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 153-155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14001 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|