DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12695
|
Назва: | Формування особистості вчителя в зарубіжній школі |
Автори: | Грицун, М.В. |
Ключові слова: | вчитель особистість вчителя педагог зарубіжна школа професійна підготовка педагога неперервна освіта педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з рушійних сил прогресу в будь-якій області людської діяльності є синтезування накопиченого світового досвіду. В умовах реформи системи освіти в нашій країні все більшу важливість набуває вивчення і аналіз тенденцій розвитку освіти за кордоном. Тож нам просто необхідно розглянути роботу наших зарубіжних колег
для удосконалення нашої системи освіти. Де учитель, як особистість виховує
своїх учнів, власною поведінкою сприяє їхньому прагненню до визначення
національної ідентичності, самостійного духовного та культурного збагачення,
формує громадянську культуру учнів.
Канадські педагоги зазначають важливість творчої діяльності під час
навчання. Наприклад, педагоги університету Онтаріо з метою розвитку
ідентичності педагогів упроваджують техніку письмових відгуків на
літературні твори, що містять педагогічні ситуації, проблеми, дискусії. |
Опис: | Грицун М. В. Формування особистості вчителя в зарубіжній школі / М. В. Грицун // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 275-277. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12695 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|