DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7242
|
Назва: | Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності |
Автори: | Перетятько, Л.Г. Юдіна, Н.О. |
Ключові слова: | емпатія темперамент педагогічна діяльність педагогічна емпатія педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано теоретичний аналіз проблеми емпатії в психологічній науці. Надано інтерпретацію феномену емпатії, розглянуто її види, форми, рівні та складові. Розкрито фактори, що впливають на розвиток емпатії.
Розглянуто особливості педагогічної емпатії, її значення для розвитку гуманістичної спрямованості, педагогічної рефлексії, педагогічної кар’єри вчителя. Описані результати дослідження емпатії вчителів різних темпераментів. |
Опис: | Перетятько Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 146–154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7242 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|