DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5960

Назва: Теоретичні засади дослідження сутності педагогічної діяльності вчителя іноземної мови як процесу рефлексивного управління
Автори: Кириленко, Я.М.
Ключові слова: вчитель іноземної мови
вчитель
педагогічна діяльність
рефлексивне управління
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У теорії педагогіки вищої школи досі немає цілісної концепції професійної підготовки вчителя іноземної мови. Чимало дослідників, керуючись застарілими уявленнями про образ учителя іноземної мови як головного джерела іншомовної інформації, звужують професіограму фахівця цього типу. Недостатньо враховується й поліфункціональна структура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в руслі особливого виду соціального управління. Така діяльність визначає перспективи особистісно-професійного саморозвитку вчителя іноземної мови як лідера, творця, дослідника, проектувальника й організатора навчально-пізнавальної й іншомовної мовленнєвої діяльності учнів, тобто, менеджера освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5960
Розташовується у зібраннях:2 студентські читання Кроки в науку

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kirilenko.pdf253,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок