|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми урок
Відображення результатів від 1 до 86 із 86
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2008 | Активне навчання на уроках біології для розвитку критичного мислення | Чмир, Т.О. |
2021 | Актуалізація ідей дистанційної освіти на уроках трудового навчання | Мисак, О. |
2008 | Аналіз педагогічного потенціалу позаурочної діяльності учнів на уроках хімії | Стриженок, В.П. |
2023 | Використання вчителем технологій акторського мистецтва за концепцією непрямого впливу на неусвідомлювані механізми творчості шляхом звернення до свідомих прийомів психотехніки | Цина, В.І.; Зоря, О.М. |
2008 | Використання групової роботи на уроках хімії | Чернобель, О.О.; Магда, В.І. |
2022 | Використання дистанційного навчання у практиці студентів-філологів | Хілобок, М. |
2007 | Використання інформаційних технологій на уроках хімії | Шерстюк, А.І. |
2020 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі | Лимар, Л.М. |
2012 | Використання казки на уроках математики в першому класі: в світлі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського | Процай, Л.П.; Карапузова, Н.Д. |
2008 | Використання комп’ютера на уроках хімії як важлива складова професійної компетентності сучасного вчителя | Брюховецька, І.В.; Прийма, А.М. |
2007 | Використання рольової гри при вивченні теми "Роль хімії в житті суспільства" | Багачова, В.Ю. |
2019 | Використання сучасних інноваційних технологій вчителями математики | Деркач, О. |
2022 | Виховання громадянськості і морально-духовної ціннісної спрямованості особистості учнів 5-х класів на уроках трудового навчання | Деденєв, О.Ю.; Цина, А.Ю. |
2017 | Впровадження здоров'язберігаючих технологій на уроках математики | Білоніг, М.І. |
2020 | Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках природничого циклу | Січкар, В.В.; Крижановська, Н.М. |
2013 | Гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів | Гуріненко, Н.О.; Телевна, А.Ю. |
2008 | Дидактичні засади організації самостійної роботи на уроках зоології | Новописьменний, С.А. |
2024 | До питання про навчання грі на музичному інструменті (бандурі) в умовах воєнного часу | Філіпова, О. |
2024 | Економічна освіта учнів на уроках інформатики | Головатюк, О.Ю. |
2013 | Ефективна підготовка вчителя біології до уроків | Логвіна-Бик, Т.А. |
2024 | Застосування інтерактивних методів навчання на уроках історії образотворчого мистецтва | Соколова, Я. |
2017 | Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку технологій | Суярко, Л.В. |
2017 | Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку | Марченко, К.О. |
2023 | Значення візуалізації у навчанні природничих наук | Шостак, Ю.О.; Левшенюк, Я.В. |
2022 | Індивідуально-диференційований підхід при дистанційному навчанні учнів ІКТ-дисциплін | Журенко, А. |
2023 | Інноваційні моделі фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових програм у закладах загальної середньої освіти: досвід США | Даниско, О.В.; Бондаренко, В.В.; Синиця, С.В.; Синиця, Т.О. |
2024 | Інтерактивний екологічний урок як одна із форм реалізації біологічної освіти | Шлапацька, В.Г. |
2021 | Інтерактивні методи навчання - засіб для формування ключових понять на уроках біології | Харламова, О.О.; Бородай, Є.С.; Лихолат, Ю.В. |
2021 | Інформаційно-комунікаційні технології на уроках трудового навчання | Срібна, Ю.А.; Полаляко, А. |
2022 | Історія становлення класно-урочної форми організації навчання | Щербина, С. |
2022 | Кінограмотність на шкільних уроках (предмети природничо-математичного циклу) | Розкладка, Н. |
2018 | Конспект відкритого уроку з навчальної дисципліни «Фізична культура та здоров'я» | Стариченко, О.В. |
2020 | Концептуальні засади розвитку особистості учнів засобами театральної педагогіки на уроках трудового навчання | Цина, А.Ю.; Колісник, Є.О. |
2014 | Критерії використання опорних сигналів у навчальному процесі | Шинкаренко, В.І. |
2023 | Критерії, показники та рівні результативності методики впровадження елементів театральної педагогіки на уроках трудового навчання | Колісник, Є.О.; Цина, А.Ю. |
2018 | Критичне мислення як основа формування демократичних цінностей на уроках української літератури | Сулімова, Л.О. |
2013 | Малярство на склі та його вивчення на уроках образотворчого мистецтва учнями основної школи | Дігтяр, Н.М.; Саєнко, Т.В. |
2022 | Медико-фізіологічний аспект як особливість профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання | Нагаль, Т.С. |
2007 | Методи і прийоми організації креативних ситуацій на уроках і позакласній роботі на основі феноменолого-екзистенціонального підходу | Денисовець, Т.М. |
2023 | Методика навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках «Технології» | Дебре, О.С. |
2019 | Методика роботи з колекціями на уроках у початковій школі | Павленко, Ю.Г. |
2022 | Методика розвитку громадянської відповідальності учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання | Деденєв, О.Ю. |
2022 | Модельний підхід управління компетентнісним уроком у початковій школі | Лупінович, С.М.; Лапшина, І.С. |
2013 | Можливості використання мультимедійних технологій на різних уроках | Бабич, В.С. |
2021 | Навчання школярів роботі з різними конструкційними матеріалами з дотриманням безпеки праці | Донченко, А.О. |
2012 | Науково-практичні проблеми педагогічної практики як складової методичної підготовки вчителя біології | Суряднова, В.П. |
2013 | Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біології | Яланська, С.П.; Шрамко, А.Ю. |
2020 | Нетрадиційні уроки при вивченні хімії у старшій школі | Благодарь, К.С. |
2021 | Нетрадиційні форми та методи навчання в процесі формування творчої особистості в загальноосвітніх навчальних закладах | Марченко, О.В.; Порубай, О.А. |
2016 | Нормативно-правове забезпечення техніки безпеки на уроках хімії | Капустян, О.В. |
2020 | Опис досвіду по розробці дидактичних матеріалів | Миронець, А.В. |
2020 | Опис досвіду розробки дидактичних матеріалів | Миронець, А.В. |
2007 | Організаційна структура уроку в умовах диференційованого навчання | Братанич, О.Г. |
2021 | Організації самостійної роботи студентів з курсу «Методика навчання хімії» засобами онлайн сервісів та платформ | Плющ, В.М. |
2012 | Організація методичної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах | Логвіна-Бик, Т.А. |
2017 | Особистісно-орієнтована технологія як пріоритетна модель навчання і виховання учнів на уроках зарубіжної літератури | Бондаренко, Т. |
2024 | Особистісно-орієнтований підхід у роботі з учнями молодших класів на уроці фортепіано | Кір’ян, Д. |
2012 | Особливості проведення краєзнавчої роботи в школі | Кушнір, Л.; Гомля, Л.М. |
2012 | Особливості проведення шкільної лекції | Ганзенко, А. |
2019 | Особливості роботи концертмейстера на уроках народно-сценічного танцю | Гузій, Р.М. |
2021 | Педагогічні аспекти застосування деревообробних технологій на уроках трудового навчання | Логвинюк, О.С. |
2022 | Передумови якісного впровадження інновацій на уроках біології та основ здоров’я (з досвіду вчителів міста Кременця) | Галаган, О.К.; Шворак, В.В. |
2023 | Перспективи комбінації різносторонніх видів медіазасобів на уроках англійської мови у старшій школі | Фенько, В.Ю.; Король, Л.Л. |
2021 | Пошукова діяльність як складова проєктної діяльності учнів | Гриценко, Л.; Мирошніченко, Ю. |
2019 | Роль правильної організації робочого місця у процесі навчання учнів образотворчому мистецтву | Варданія, О.О. |
2017 | Роль сучасних комп‘ютерних технологій у підвищенні ефективності діяльності учнів на уроках | Довгопол, Л. |
2007 | Системно-діяльнісний підхід як основа використання інтерактивного спілкування на уроках іноземної мови | Федоренко, Ю.В. |
2021 | Смартфон на уроці - доцільно, практично та цікаво | Бондаренко, В.П. |
2015 | Структура авторської технології | Виговська, О.І. |
2013 | Структурування навчального матеріалу як головний чинник усунення навчальних перевантажень | Лутфуллін, В.С. |
2022 | Техніка безпеки на уроках трудового навчання при вивченні українських народних промислів | Кравець, О.А. |
2017 | Упровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій на уроках математики | Патинка, Н.Е. |
2007 | Урок-гра «В царстві рудого дракона» | Дем’янко, А.; Магда, В.І. |
2008 | Урок-КВК з теми: "Хімічна кінетика" | Горбунова, І.М.; Магда, В.І. |
2008 | Урок – прес-конференція «Хвороби металів та їх лікування» | Бережна, Г.; Магда, В.І. |
2008 | Урок музичного мистецтва як структурована емоціогенна ситуація | Лобач, О.О. |
2007 | Урок слайд-лекція з хімії на тему: “Висвітлення поняття кислотності й основності хімічних сполук в історичному аспекті” | Безсонова, В.О.; Самусенко, Ю.В. |
2019 | Факторы, влияющие на качество уроков географии | Гасанова, С.И. |
2024 | Форми роботи з розвитку асоціативного мислення учнів на музичних заняттях | Андріянова, О. |
2017 | Формування аспектів здорового способу життя на уроках | Потапенко, А.О. |
2019 | Формування в учнів умінь дотримання правил безпечної праці під час роботи з різними конструкційними матеріалами | Тараненко, А.А. |
2024 | Формування вокальної культури учнів у роботі дитячої музичної школи | Ревека, Д. |
2015 | Формування пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хімії | Шиян, Н.І. |
2021 | Формування позитивного психологічного клімату на уроках із музичного інструмента | Пропой, В. |
2019 | Формування предметних компетентностей на уроках природознавства в початковій школі | Сірик, Я.О. |
2008 | Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на уроках біології | Третьякова, Т.М. |
Відображення результатів від 1 до 86 із 86
|