DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10416

Назва: Використання казки на уроках математики в першому класі: в світлі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського
Автори: Процай, Л.П.
Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: школа
Сухомлинський В.О.
математика
казка
урок
перший клас
педагогічна ідея
першокласник
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Цінним джерелом пошуку шляхів розв’язання актуальних проблем сучасної школи є педагогічна скарбниця Василя Олександровича Сухомлинського, яка охоплює найважливіші питання навчання й виховання. Передусім у творчому доробку вченого вирізняються педагогічні ідеї навчання першокласників. У відомій праці «Серце віддаю дітям» В. Сухомлинський писав: «Дитинство – найважливіший період людського життя, не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє неповторне життя».
Опис: Процай Л. П. Використання казки на уроках математики в першому класі: в світлі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / Наталія Карапузова, Людмила Процай // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Вип. 41. – С. 94–101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10416
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Використання казки на уроках матем..pdf508,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок