DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21439
|
Назва: | Модельний підхід управління компетентнісним уроком у початковій школі |
Автори: | Лупінович, С.М. Лапшина, І.С. |
Ключові слова: | початкова школа урок методика навчання навчання продуктивне навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність освітнього процесу в сучасній системі загальної середньої
освіти у значній мірі визначає урок. Для початкової освіти урок має особливе
значення, коли діяльність учнів відбувається під безпосереднім контролем
учителя. В останні роки вимоги до уроку суттєво змінилися. Одним з
стратегічних напрямів освітньої реформи за інноваційним проектом «Нова
українська школа» є компетентнісний підхід в формулюванні освітніх
результатів, який проголошує, що, «…орієнтація освітнього процесу на
досягнення результату, що відображається ключовими компетентностями, але
не обмежується ними». |
Опис: | Лупінович С. М., Лапшина І. С. Модельний підхід управління компетентнісним уроком у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 87-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21439 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|