DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Дисертації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22374

Назва: Методика навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках «Технології»
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: методика навчання
учні
проєктування
технології
урок
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота присвячена проблемі використання методики навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках технології. У роботі вперше розкрито зміст та розкрито структуру методики навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках технології у специфічній єдності відповідних методів, форм організації та засобів навчання технології; обґрунтовано та експериментально досліджено процес використання методики навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках технології, здійснено її характеристику в єдності п’ятьох змістових етапів; теоретично спроєктовано та експериментально перевірено ефективність та доведено доцільність застосування методику навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках технології, що складається з теоретико-методологічного, змістово-процесуального та діагностично-оціночного компонентів; уточнено перелік видів практичних завдань для учнів із проєктування, відповідно до специфіки на уроках технології; критерії, показники та рівні готовності учнів 10-11 класів до застосування проєктування на уроках технології; розширено розуміння про поетапне впровадження в навчання технології організаційно-методичного забезпечення, особливості застосування проєктування на уроках технології у єдності відповідних методів, форм організації і засобів навчання технології; удосконалено наявний вітчизняний та зарубіжний досвід використання змісту, форм організації, методів проєктування в педагогічній практиці; педагогічні умови використання проєктування в навчанні технології учнів; педагогічний зміст та структуру проєктування на уроках технології; охарактеризовано персоналії вітчизняних та зарубіжних наукових, педагогічних працівників та фахівців, якими вивчалася проблема використання проєктування на уроках технології.
Опис: Дебре О. С. Методика навчання учнів 10-11 класів проєктування на уроках «Технології». – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями). Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22374
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Debre.pdf4,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок