DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9599

Назва: Формування пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хімії
Автори: Шиян, Н.І.
Ключові слова: пізнавальна самостійність школярів
самостійна робота
урок
учень
організація навчання
вивчення хімії
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Пізнавальна самостійність школярів формується при виконанні учнями самостійної роботи як виду діяльності з різними джерелами знань. Самостійна робота відрізняється від інших видів діяльності тим, що учень сам ставить собі мету, для досягнення якої, що особливо важливо, вибирає зміст, форми і методи роботи. Ніякі знання, не ставши об’єктом власної діяльності, не можуть вважатися справжнім надбанням людини. Під самостійною роботою ми розуміємо оволодіння школярами знаннями, практичними вміннями та навичками у всіх формах організації навчання як під керівництвом учителя, так і без нього. Педагогічна цінність самостійної роботи полягає в забезпеченні активної пізнавальної діяльності кожного учня, його максимальної індивідуалізації з урахуванням його психофізіологічних особливостей та академічної успішності, нахилів та здібностей і передбачає мету: максимально сприяти розвитку індивідуальності. Дидактична ефективність самостійної роботи учнів багато в чому залежить від ретельної її підготовки та керівництва з боку вчителя. Педагог повинен не випускати з виду жодного учня, бачити не тільки загальну обстановку на уроці, а й ступінь включеності у навчально-пізнавальну діяльність кожного окремого учня.
Опис: Шиян Н. І. Формування пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хімії / Н. І. Шиян // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 231-232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9599
Розташовується у зібраннях:22 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
156.pdf231,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок