DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21755

Назва: Індивідуально-диференційований підхід при дистанційному навчанні учнів ІКТ-дисциплін
Автори: Журенко, А.
Ключові слова: дистанційне навчання
ІКТ
урок
інформатика
Сухомлинський В.О.
диференційований підхід
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Сучасна парадигма освіти ґрунтується на особистісно-орієнтованій моделі навчання, що спрямована на глибоке вивчення індивідуальних особливостей школяра. Однією із поширених проблем школи та дидактичних принципів є ідея застосування до учнів індивідуального та диференційованого підходів. В її основі лежить мета створити необхідні умови для формування особистості та оволодіти всіма можливими знаннями з інформаційно-комунікаційних технологій. Результатом застосування індивідуальнодиференційованого підходу є підвищення якості навчання шляхом поєднання теоретичних знань, підкріплених практичним досвідом. Актуальність проблеми полягає в тому, що положення сучасної теорії навчання та виховання спрямована на розвиток індивідуальних рис старшокласників у закладах середньої освіти. Під час складання плану роботи враховуються загальні психологічні особливості учнів класу, що дає змогу забезпечити розуміння інформації під час уроку кожним учнем.
Опис: Журенко А. Індивідуально-диференційований підхід при дистанційному навчанні учнів ІКТ-дисциплін // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 233-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21755
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
83.pdf415,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок