DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17373

Назва: Актуалізація ідей дистанційної освіти на уроках трудового навчання
Автори: Мисак, О.
Ключові слова: дистанційна освіта
трудове навчання
урок
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У наказі Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 “Про затвердження Положення про дистанційне навчання” зазначено, що дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій. Проблеми розробки та впровадження дистанційної форми навчання у практику освітніх закладів  досліджують такі науковці: теоретико-методологічні питання – М. Бухаркіна, С. Гончаренко, В. Биков, Є. Полат; дидактичні основи – О. Андрєєв, В. Кухаренко, А. Хуторський; забезпечення дистанційної професійної освіти – Н. Клокар, Л. Ляхоцька, В. Олійник, С. Сисоєва, П. Таланчук. Дистанційне навчання в сучасному світі здійснюється за допомогою різноманітних технологій, які відрізняються за: формою подання учбових матеріалів; наявністю посередника в системі навчання або за централізованою формою навчання; за ступенем використання телекомунікацій і персональних комп'ютерів; за технологією організації контролю учбового процесу; за ступенем впровадження в технології навчання звичайних методів ведення освітнього процессу.
Опис: Мисак О. Актуалізація ідей дистанційної освіти на уроках трудового навчання // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 111-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17373
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
38.pdf416,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок