DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(57) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1064

Назва: Структурування навчального матеріалу як головний чинник усунення навчальних перевантажень
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: стандарт освіти
перевантаження
системність
структура
диференціація
навчання без перевантажень
школа Фреліха
урок
домашні завдання
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано першочергове значення структурування змісту навчальних предметів, диференціації його за теоретичною і практичною значущістю в контексті проблеми усунення навчальних перевантажень учнів, узагальнено найважливіші результати досліджень методів і критеріїв структурування навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1064
Розташовується у зібраннях:2013(57)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutful.pdf205,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок