DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9350
|
Назва: | Критерії використання опорних сигналів у навчальному процесі |
Автори: | Шинкаренко, В.І. |
Ключові слова: | опорні схеми засоби навчання шкільна хімічна освіта урок освіта навчальний процес опорні сигнали |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна концепція шкільної хімічної освіти передбачає посилення інтеграції природничо–наукових знань, використання в навчальному процесі видів діяльності, направлених на розвиток інтелекту, їх
творчого мислення. У той же час тенденція до глобалізації і гуманітаризації середньої освіти і майбутнє розвантаження навчальних планів (при збереженні орієнтованості на фундаментальність освіти), диктує необхідність використання різних технологій і засобів навчання До нетрадиційних засобів навчання, які
слід використовувати на уроках, відносяться опорні схеми-конспекти, в яких навчальний матеріал представлений в наочній і компактній формі за допомогою малюнків і умовних знаків, розташованих у
певній логічній послідовності. Інформацію, представлену в стислій, образній формі (у вигляді ємких, але в той же час простих
сигналів) кожен учень може легко згортати і розгортати в пам’яті вслід за вчителем. Ця операція активізує розумову діяльність, сприяє розумінню і міцнішому запам'ятовуванню матеріалу, що вивчається, за рахунок підключення до довільної пам'яті мимовільної. |
Опис: | Шинкаренко В. І. Критерії використання опорних сигналів у навчальному процесі / В. І. Шинкаренко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 273. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9350 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|