DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9350

Назва: Критерії використання опорних сигналів у навчальному процесі
Автори: Шинкаренко, В.І.
Ключові слова: опорні схеми
засоби навчання
шкільна хімічна освіта
урок
освіта
навчальний процес
опорні сигнали
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Сучасна концепція шкільної хімічної освіти передбачає посилення інтеграції природничо–наукових знань, використання в навчальному процесі видів діяльності, направлених на розвиток інтелекту, їх творчого мислення. У той же час тенденція до глобалізації і гуманітаризації середньої освіти і майбутнє розвантаження навчальних планів (при збереженні орієнтованості на фундаментальність освіти), диктує необхідність використання різних технологій і засобів навчання До нетрадиційних засобів навчання, які слід використовувати на уроках, відносяться опорні схеми-конспекти, в яких навчальний матеріал представлений в наочній і компактній формі за допомогою малюнків і умовних знаків, розташованих у певній логічній послідовності. Інформацію, представлену в стислій, образній формі (у вигляді ємких, але в той же час простих сигналів) кожен учень може легко згортати і розгортати в пам’яті вслід за вчителем. Ця операція активізує розумову діяльність, сприяє розумінню і міцнішому запам'ятовуванню матеріалу, що вивчається, за рахунок підключення до довільної пам'яті мимовільної.
Опис: Шинкаренко В. І. Критерії використання опорних сигналів у навчальному процесі / В. І. Шинкаренко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9350
Розташовується у зібраннях:21 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
168.pdf265,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок