DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6719

Назва: Методи і прийоми організації креативних ситуацій на уроках і позакласній роботі на основі феноменолого-екзистенціонального підходу
Автори: Денисовець, Т.М.
Ключові слова: урок
позакласна робота
феноменолого-екзистенціональний підхід
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Однією з найважливіших задач сучасної освіти є створення умов для особистістно – смислового прийняття знань і збереження фізичного і психічного здоров’я учнів. Настільки ці задачі можна здійснити в умовах сучасної школи, перенавантаження навчальних програм фактологічним матеріалом, який вимагає від учнів запам’ятовування великої кількості власних назв, понять, фактів, законів і правил. Що можна і потрібно застосувати для виконання вищевказаних задач? Звичайно, змінити сучасну освіту, долучаючи її до завдань, які ставить перед нею індивід, тобто школяр нового покоління, поки повністю не можливо. Але необхідно визначити можливості внесення до загальноосвітнього простору фрагментарного звернення до реальних життєвих тенденцій і індивідуальних освітніх запитів. Оскільки, урок є найстійкішою педагогічною формою у школі, необхідно звернути увагу на проблему зміни його змісту і структури на основі нових філософських, педагогічних і психологічних підходів.
Опис: Денисовець Т. Методи і прийоми організації креативних ситуацій на уроках і позакласній роботі на основі феноменолого-екзистенціонального підходу / Т. Денисовець // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 419–420.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6719
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Denisovec.pdf159,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок