DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21802

Назва: Використання дистанційного навчання у практиці студентів-філологів
Автори: Хілобок, М.
Ключові слова: дистанційне навчання
студент-філолог
урок
дистанційна освіта
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): В умовах світової пандемії, яка доторкнулася України навесні 2020 року, всі навчальні заклади були змушені перейти на дистанційне навчання. Вчителям доводилось проводити уроки віддалено, вони не мали можливості у повному обсязі пояснити щось учням особисто, допомогти в складний для дітей у навчанні момент відразу. Дистанційне навчання стало викликом для всіх. Учні не так гарно розуміли матеріал, як на очних уроках у школі. Багато вчителів ще довго налаштовували свій «ідеал» уроку, а на батьків лягала ще більша відповідальність за навчання дитини, бо з’явилося більше самостійних робіт та домашнього завдання.
Опис: Хілобок М. Використання дистанційного навчання у практиці студентів-філологів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 308-311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21802
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
113.pdf291,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок