DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19332
|
Назва: | Медико-фізіологічний аспект як особливість профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання |
Автори: | Нагаль, Т.С. |
Ключові слова: | медико-фізіологічний аспект трудове навчання профорієнтаційна робота урок підлітки |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті приділено увагу питанню медико-фізіологічного аспекту як
особливості профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання. Ро особливості
обґрунтованого вибору професії, для здійснення якого необхідно враховувати особливості
психофізіологічного статусу, характеру й особистості підлітка, його індивідуально-типологічні дані і стан здоров’я. |
Опис: | Нагаль Т. С. Медико-фізіологічний аспект як особливість профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 124-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19332 |
Розташовується у зібраннях: | Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|