DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19332

Назва: Медико-фізіологічний аспект як особливість профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання
Автори: Нагаль, Т.С.
Ключові слова: медико-фізіологічний аспект
трудове навчання
профорієнтаційна робота
урок
підлітки
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті приділено увагу питанню медико-фізіологічного аспекту як особливості профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання. Ро особливості обґрунтованого вибору професії, для здійснення якого необхідно враховувати особливості психофізіологічного статусу, характеру й особистості підлітка, його індивідуально-типологічні дані і стан здоров’я.
Опис: Нагаль Т. С. Медико-фізіологічний аспект як особливість профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 124-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19332
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
47.pdf510,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок