DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21688
|
Назва: | Історія становлення класно-урочної форми організації навчання |
Автори: | Щербина, С. |
Ключові слова: | організація навчання класно-урочна форма навчання навчання урок учень |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Класно-урочна система навчання – організація навчального процесу, при якій
учні групуються для проведення занять у колективи, що зберігають свій склад протягом
встановленого періоду часу.
У сучасній школі класно-урочна форма організації навчання переважає у школах
світу, незважаючи на те, що дидактичним поняттям «клас», «урок» уже близько 400
років. Наприкінці XIX століття розпочалися активні пошуки шляхів удосконалення
класно-урочної системи. Вони проводилися у двох напрямах: пошуку нових систем
навчання і шляхів удосконалення, модифікації і модернізації класно-урочної системи
згідно з новими вимогами суспільства і досягненнями психолого-педагогічної науки.
Сформовані до VI ст. до н. е. в Древній Греції спартанська і афінська системи
виховання передбачали єдиний вік вступу до школи (7 років), організацію навчання на
декількох рівнях за встановленими навчальними планами, створення стійких груп учнів,
з якими окремі види занять проводилися одночасно (Спарта). |
Опис: | Щербина С. Історія становлення класно-урочної форми організації навчання // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 84-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21688 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|