DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23337
|
Назва: | Значення візуалізації у навчанні природничих наук |
Автори: | Шостак, Ю.О. Левшенюк, Я.В. |
Ключові слова: | візуалізація урок вивчення природничих дисциплін навчання природничих дисциплін |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Навчання природничих наук має свої особливості, оскільки воно тісно пов’язане з
використанням наочності. Важко пояснити явища природи (фізичні, хімічні, біологічні) та різні
процеси без демонстрування наочних посібників. Засоби наочності – це обов’язкові атрибути на
уроках фізики, хімії, біології та географії. Важко пригадати тему якогось уроку з природничих
предметів, який не передбачав би застосування різноманітної наочності: моделей, гербаріїв,
мікропрепаратів, макетів, таблиць і т. п.
Засоби навчання природничих наук були предметом вивчення багатьох дослідників:
мультимедійні засоби навчання біології досліджували Н. Грицай , Л. Надкернична, С.
Стадник та Т. Шкура, електронні засоби навчання хімії – Ю. Ліцман, Л. Марченко. |
Опис: | Шостак Ю. О., Левшенюк Я. В. Значення візуалізації у навчанні природничих наук // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 142-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23337 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|