DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23337

Назва: Значення візуалізації у навчанні природничих наук
Автори: Шостак, Ю.О.
Левшенюк, Я.В.
Ключові слова: візуалізація
урок
вивчення природничих дисциплін
навчання природничих дисциплін
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Навчання природничих наук має свої особливості, оскільки воно тісно пов’язане з використанням наочності. Важко пояснити явища природи (фізичні, хімічні, біологічні) та різні процеси без демонстрування наочних посібників. Засоби наочності – це обов’язкові атрибути на уроках фізики, хімії, біології та географії. Важко пригадати тему якогось уроку з природничих предметів, який не передбачав би застосування різноманітної наочності: моделей, гербаріїв, мікропрепаратів, макетів, таблиць і т. п. Засоби навчання природничих наук були предметом вивчення багатьох дослідників: мультимедійні засоби навчання біології досліджували Н. Грицай , Л. Надкернична, С. Стадник та Т. Шкура, електронні засоби навчання хімії – Ю. Ліцман, Л. Марченко.
Опис: Шостак Ю. О., Левшенюк Я. В. Значення візуалізації у навчанні природничих наук // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 142-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23337
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
63ф.pdf249,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок