DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9945

Назва: Можливості використання мультимедійних технологій на різних уроках
Автори: Бабич, В.С.
Ключові слова: інформаційно-комунікативні методи навчання
урок
сучасний урок
комп'ютерна презентація
освіта України
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Урок був і залишається основною формою взаємодії вчителя і учня. Сучасний урок – це такий урок, коли учень може сказати, що сам під керівництвом викладача видобуває і засвоює нові знання, досліджує факти і робить висновки, коли він може проявити власне «я». Це процес співпраці, співтворчості вчителя і учня. До сучасного уроку ставляться найвищі вимоги: розвиток особистісних якостей учнів, використання різних методів навчання з використанням інформаційно-комунікативних методів навчання (ІКТ).
Опис: Бабич В. С. Можливості використання мультимедійних технологій на різних уроках / В. С. Бабич // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 18-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9945
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf259,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок