DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8792
|
Назва: | Особистісно-орієнтована технологія як пріоритетна модель навчання і виховання учнів на уроках зарубіжної літератури |
Автори: | Бондаренко, Т. |
Ключові слова: | навчання виховання особистісно-орієнтовані технології учні урок зарубіжна література урок зарубіжної літератури |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах розвитку суспільства й освіти, коли всі зусилля спрямовані на досягнення всебічного гармонійного розвитку особистості, неможливо уникнути індивідуального підходу до організації педагогічного процесу. Це означає, що першочерговим завданням учителя стає не просто учіння школяра конкретним знанням з предмету, а формування в нього повноцінних знань практичного характеру про світ, що його оточує, та його самого як частини цього світу. На допомогу в цьому приходять сучасні, сформовані відповідно до вимог і потреб освітньої галузі виховні педагогічні технології, котрі дозволяють краще враховувати інтереси учнів, заохочувати їх самостійність, поступово формувати паритетні стосунки замість адміністративно-командних та здійснювати перехід педагогів до рівноправного партнерства з усіма учасниками педагогічного процесу. |
Опис: | Бондаренко Т. Особистісно-орієнтована технологія як пріоритетна модель навчання і виховання учнів на уроках зарубіжної літератури / Т. Бондаренко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 271-274. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8792 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|