DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20553

Назва: Смартфон на уроці - доцільно, практично та цікаво
Автори: Бондаренко, В.П.
Ключові слова: смартфон
навчання
методи навчання
урок
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Навколишній світ наразі наповнений різноманітними ґаджетами, продуктами високих технологій тощо. Повсякчас популярним стає розробка і використання в навчальному процесі освітніх інформаційних ресурсів, мобільних додатків, адже ми живемо в епоху цифрової трансформації й відокремити підростаюче покоління від новітніх технологій неможливо. Та й чи можна наразі уявити сучасного школяра без мобільного пристрою? Тому доцільно йти в ногу з часом і на уроках математики. Адже, як би вчитель не пояснював новий матеріал, не любив свою роботу і дітей, але якщо він не використовує новітні технології, то це веде до зниження зацікавленості учнів предметом.
Опис: Бондаренко В. П. Смартфон на уроці - доцільно, практично та цікаво // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 96-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20553
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf611,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок