|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми STEM-освіта
Відображення результатів від 1 до 74 із 74
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Steam проекти для молодших школярів на уроках інформатики | Рябчун, К.В. |
2020 | STEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наук | Оніпко, В.В. |
2022 | STEM-освіта - світовий тренд: сучасний підхід до опанування інноваційних технологій | Білашова, Д. |
2022 | STEM-освіта в сучасному світі | Даценко, І. |
2022 | STEM-освіта у вищих закладах освіти як засіб підготовки сучасного вчителя | Тихонович, Н. |
2020 | Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах | Насадюк, Т.О. |
2024 | Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики | Годованюк, Т.Л.; Комендантова, А.К. |
2023 | STEM-освіта як принцип формування професійних компетентностей при викладанні математики та фізики | Пітель, І.М.; Левіна, І.В. |
2024 | STEM-освіта: від нової української школи до університету | Петренко, Л.; Петренко, Р. |
2024 | STEM-освіта: від Нової української школи до університету | Одинець, О. |
2023 | STEM-освіта: сучасні підходи та перспективи впровадження | Балюк, В.П.; Кузьміна, Н.Н.; Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В. |
2024 | STEM як сучасна інноваційна парадигма: шляхи впровадження в освітнє середовище | Яненко, М.; Делія, Р. |
2022 | Актуальність STEM-освіти у підготовці молодших бакалаврів фізичної культури і спорту | Горбенко, К. |
2024 | Аналіз зарубіжних практик впровадження STEM-освіти | Петрукович, Д. |
2020 | Виклики дозвіллєвого середовища та відповідь STEM технологій у позашкільній освіті | Кобобел, А.Є. |
2023 | Використання діяльнісного підходу на уроках хімії в сучасній школі | Кравченко, Л.В. |
2024 | Використання платформи Аrduino для лабораторних робіт з фізики | Азін, Д.О.; Хорольський, О.В. |
2021 | Вплив STEM-освіти на інноваційний розвиток природничо-математичної освіти в Україні | Хміль, Н.В.; Соя, О.М. |
2022 | Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екології | Крутоголова, А.В. |
2023 | Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екології | Крошка, А.В.; Федорова, М.В. |
2024 | Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи | Кокарєва, А. |
2022 | Впровадження елементів STEM-освіти в ТРВЗ-педагогіку | Харченко, О.В. |
2023 | Впровадження елементів STEM-освіти на заняттях хімії | Андрушкевич, В.О. |
2022 | Впровадження елементів STEM-освіти у процес підготовки майбутніх педагогічних працівників | Масовець, Д. |
2024 | Досвід впровадження stem при викладанні освітнього вибіркового компоненту «Фітотерапія у ветеринарії та основи фітодизайну» | Овчаренко, Г.В.; Роша, Л.Г.; Коренєва, Ж.Б. |
2023 | Дослідження якості молока і молочних виробів з використанням цифрового вимірювального комплексу Einstein | Стрижак, С.В. |
2024 | Екологічна спрямованість освіти в контексті сталого розвитку | Ткаченко, А.О. |
2023 | Застосування lego-технологій на уроках математики в початковій школі | Печеневська, Д. |
2024 | Застосування STEM-технологій на уроках історії в основній школі | Тютюнник, Д. |
2022 | Застосування STEM-технологій у Новій українській школі | Баклицький, Є. |
2024 | Застосування STEM-технологій у НУШ | Шевченко, М. |
2024 | Застосування стем-підходу у методиці позашкільної освіти як ефективної стратегії компетентнісного розвитку вихованців | Заєць, Ю.В. |
2023 | Зміст навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках науково-технічного напряму з використанням STEM підходу | Гриньова, М.В.; Макарчук, В.В. |
2024 | Значення STEM-технологій для розвитку українського суспільства | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2022 | Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів | Бондар, О. |
2024 | Імерсивні технології як ефективний інструмент реалізації stem-освіти сучасними педагогами початкової школи | Дрокіна, А. |
2024 | Інтеграція математичних знань у вивчення суміжних наук | Саєнко, О.В. |
2022 | Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі | Щука, О. |
2024 | Математичне комп’ютерне моделювання фізичних процесів як засіб розв'язання проблемних stem-завдань | Кузьменко, Г.М.; Рижкова, Т.Ю.; Овсієнко, Ю.І. |
2023 | Методика використання експериментальних технологій, а саме STEM-освіти на уроках з природничих наук: анатомія, фізіологія та екологія людини | Хаміна, А.В.; Дяченко-Богун, М.М. |
2024 | Методичні орієнтири навчання хімії у новій українській школі STEM-підхід як спосіб міжпредметної інтеграції на уроках хімії в умовах НУШ | Докай, Н.В. |
2024 | Мистецькі методи в STEAM-освіті: відкриття нових горизонтів | Сергушев, Д. |
2021 | Окремі аспекти організації уроків математики на засадах STEM-освіти | Каун, В.В. |
2024 | Освітня робототехніка – перспективний напрям упровадження STEM-освіти | Гриньова, М.В.; Мокляк, В.М. |
2023 | Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід | Петренко, Л.М.; Кокарєва, А. |
2022 | Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики | Пузь, Д. |
2022 | Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти | Вдовика, А. |
2022 | Особливості формування професійної компетентності зі STEM-освіти майбутніх вчителів інформатики | Кокарєва, А. |
2024 | Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологій | Нагорна, Н.О. |
2024 | Перспективи та виклики впровадження інноваційних та STEM-технологій у вітчизняних закладах освіти | Журенко, А. |
2021 | Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в Новій українській школі | Грицай, Н. |
2022 | Проєкт "Віртуальний STEAM-кабінет як освітній ресурс" для вчителів природничих дисциплін | Цимбалюк, О.В. |
2022 | Реалізація STEM-технологій у позашкільній освіті | Жолонко, Я. |
2024 | Реалізація освітніх практик на основі компетентнісного підходу при вивченні фармацевтичної хімії. Організація та проведення позааудиторної самостійної роботи з здобувачами освіти | Лісніченко, О.О. |
2024 | Реалізація технологій STEM-освіти як інноваційного освітнього напряму в Україні | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2015 | Робототехніка як засіб формування в учнів навиків і умінь майбутнього | Шостя, С.П. |
2024 | Розвиток Stem-освіти як основа безпеки держави та її сталого розвитку | Кузьменко, Г.М. |
2023 | Розвиток дослідницьких умінь учнів через провадження stem/steam-проєктів на уроках трудового навчання та технологій | Соловей, В.В.; Мазур, М.М. |
2022 | Роль особистості вчителя в організації STEM-освіти | Прусова, М.О. |
2024 | Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометрії | Крамаренко, Т.Г.; Чернишова, І.В. |
2022 | Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освіті | Кашуба, В. |
2022 | Становлення STEM-освіти в США | Педашенко, А. |
2022 | Сучасний стан STEM-освіти в Україні | Толстоухов, С. |
2023 | Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти | Піддячий, М. |
2023 | Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освіти | Кокарєва, А. |
2022 | Технології STEM-освіти на уроках хімії | Івченко, М. |
2023 | Технологічна освіта в Україні: шлях до інновацій та конкурентоспроможності | Харламенко, В.Б.; Лопаєв, Д.В. |
2023 | Технологічна освітня галузь – пріоритет Нової української школи | Клепко, С.Ф. |
2022 | Феномен зростаючої популярності напряму STEM-освіти | Прусова, М.О. |
2024 | Формування в учнів знань правил безпеки під час гурткової роботи з ракетомоделювання | Збронський, В.О. |
2024 | Формування дослідницьких вмінь в учнів в умовах STEM-освіти | Торяник, А. |
2023 | Формування педагогічної майстерності та soft-skills в умовах STEM-освіти: сучасні практики | Кокарєва, А.В. |
2023 | Формування професійної компетентності педагога для роботи за основними напрямками Stem-навчання | Бабчук, Ю.М.; Чадюк, Г.Ф.; Нікітіна, І.І. |
2024 | Чинники інтеграції STEM-освіти у навчальних закладах | Дєдов, Д. |
Відображення результатів від 1 до 74 із 74
|