DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми STEM-освіта

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 74 із 74
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Steam проекти для молодших школярів на уроках інформатикиРябчун, К.В.
2020STEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наукОніпко, В.В.
2022STEM-освіта - світовий тренд: сучасний підхід до опанування інноваційних технологійБілашова, Д.
2022STEM-освіта в сучасному світіДаценко, І.
2022STEM-освіта у вищих закладах освіти як засіб підготовки сучасного вчителяТихонович, Н.
2020Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класахНасадюк, Т.О.
2024Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математикиГодованюк, Т.Л.; Комендантова, А.К.
2023STEM-освіта як принцип формування професійних компетентностей при викладанні математики та фізикиПітель, І.М.; Левіна, І.В.
2024STEM-освіта: від нової української школи до університетуПетренко, Л.; Петренко, Р.
2024STEM-освіта: від Нової української школи до університетуОдинець, О.
2023STEM-освіта: сучасні підходи та перспективи впровадженняБалюк, В.П.; Кузьміна, Н.Н.; Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В.
2024STEM як сучасна інноваційна парадигма: шляхи впровадження в освітнє середовищеЯненко, М.; Делія, Р.
2022Актуальність STEM-освіти у підготовці молодших бакалаврів фізичної культури і спортуГорбенко, К.
2024Аналіз зарубіжних практик впровадження STEM-освітиПетрукович, Д.
2020Виклики дозвіллєвого середовища та відповідь STEM технологій у позашкільній освітіКобобел, А.Є.
2023Використання діяльнісного підходу на уроках хімії в сучасній школіКравченко, Л.В.
2024Використання платформи Аrduino для лабораторних робіт з фізикиАзін, Д.О.; Хорольський, О.В.
2021Вплив STEM-освіти на інноваційний розвиток природничо-математичної освіти в УкраїніХміль, Н.В.; Соя, О.М.
2022Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екологіїКрутоголова, А.В.
2023Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екологіїКрошка, А.В.; Федорова, М.В.
2024Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школиКокарєва, А.
2022Впровадження елементів STEM-освіти в ТРВЗ-педагогікуХарченко, О.В.
2023Впровадження елементів STEM-освіти на заняттях хіміїАндрушкевич, В.О.
2022Впровадження елементів STEM-освіти у процес підготовки майбутніх педагогічних працівниківМасовець, Д.
2024Досвід впровадження stem при викладанні освітнього вибіркового компоненту «Фітотерапія у ветеринарії та основи фітодизайну»Овчаренко, Г.В.; Роша, Л.Г.; Коренєва, Ж.Б.
2023Дослідження якості молока і молочних виробів з використанням цифрового вимірювального комплексу EinsteinСтрижак, С.В.
2024Екологічна спрямованість освіти в контексті сталого розвиткуТкаченко, А.О.
2023Застосування lego-технологій на уроках математики в початковій школіПеченевська, Д.
2024Застосування STEM-технологій на уроках історії в основній школіТютюнник, Д.
2022Застосування STEM-технологій у Новій українській школіБаклицький, Є.
2024Застосування STEM-технологій у НУШШевченко, М.
2024Застосування стем-підходу у методиці позашкільної освіти як ефективної стратегії компетентнісного розвитку вихованцівЗаєць, Ю.В.
2023Зміст навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках науково-технічного напряму з використанням STEM підходуГриньова, М.В.; Макарчук, В.В.
2024Значення STEM-технологій для розвитку українського суспільстваМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2022Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнівБондар, О.
2024Імерсивні технології як ефективний інструмент реалізації stem-освіти сучасними педагогами початкової школиДрокіна, А.
2024Інтеграція математичних знань у вивчення суміжних наукСаєнко, О.В.
2022Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній ЄвропіЩука, О.
2024Математичне комп’ютерне моделювання фізичних процесів як засіб розв'язання проблемних stem-завданьКузьменко, Г.М.; Рижкова, Т.Ю.; Овсієнко, Ю.І.
2023Методика використання експериментальних технологій, а саме STEM-освіти на уроках з природничих наук: анатомія, фізіологія та екологія людиниХаміна, А.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2024Методичні орієнтири навчання хімії у новій українській школі STEM-підхід як спосіб міжпредметної інтеграції на уроках хімії в умовах НУШДокай, Н.В.
2024Мистецькі методи в STEAM-освіті: відкриття нових горизонтівСергушев, Д.
2021Окремі аспекти організації уроків математики на засадах STEM-освітиКаун, В.В.
2024Освітня робототехніка – перспективний напрям упровадження STEM-освітиГриньова, М.В.; Мокляк, В.М.
2023Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвідПетренко, Л.М.; Кокарєва, А.
2022Особливості технологій STEM-освіти на уроках математикиПузь, Д.
2022Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освітиВдовика, А.
2022Особливості формування професійної компетентності зі STEM-освіти майбутніх вчителів інформатикиКокарєва, А.
2024Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологійНагорна, Н.О.
2024Перспективи та виклики впровадження інноваційних та STEM-технологій у вітчизняних закладах освітиЖуренко, А.
2021Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в Новій українській школіГрицай, Н.
2022Проєкт "Віртуальний STEAM-кабінет як освітній ресурс" для вчителів природничих дисциплінЦимбалюк, О.В.
2022Реалізація STEM-технологій у позашкільній освітіЖолонко, Я.
2024Реалізація освітніх практик на основі компетентнісного підходу при вивченні фармацевтичної хімії. Організація та проведення позааудиторної самостійної роботи з здобувачами освітиЛісніченко, О.О.
2024Реалізація технологій STEM-освіти як інноваційного освітнього напряму в УкраїніМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2015Робототехніка як засіб формування в учнів навиків і умінь майбутньогоШостя, С.П.
2024Розвиток Stem-освіти як основа безпеки держави та її сталого розвиткуКузьменко, Г.М.
2023Розвиток дослідницьких умінь учнів через провадження stem/steam-проєктів на уроках трудового навчання та технологійСоловей, В.В.; Мазур, М.М.
2022Роль особистості вчителя в організації STEM-освітиПрусова, М.О.
2024Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометріїКрамаренко, Т.Г.; Чернишова, І.В.
2022Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освітіКашуба, В.
2022Становлення STEM-освіти в СШАПедашенко, А.
2022Сучасний стан STEM-освіти в УкраїніТолстоухов, С.
2023Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освітиПіддячий, М.
2023Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освітиКокарєва, А.
2022Технології STEM-освіти на уроках хіміїІвченко, М.
2023Технологічна освіта в Україні: шлях до інновацій та конкурентоспроможностіХарламенко, В.Б.; Лопаєв, Д.В.
2023Технологічна освітня галузь – пріоритет Нової української школиКлепко, С.Ф.
2022Феномен зростаючої популярності напряму STEM-освітиПрусова, М.О.
2024Формування в учнів знань правил безпеки під час гурткової роботи з ракетомоделюванняЗбронський, В.О.
2024Формування дослідницьких вмінь в учнів в умовах STEM-освітиТоряник, А.
2023Формування педагогічної майстерності та soft-skills в умовах STEM-освіти: сучасні практикиКокарєва, А.В.
2023Формування професійної компетентності педагога для роботи за основними напрямками Stem-навчанняБабчук, Ю.М.; Чадюк, Г.Ф.; Нікітіна, І.І.
2024Чинники інтеграції STEM-освіти у навчальних закладахДєдов, Д.
Відображення результатів від 1 до 74 із 74

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок