DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26874
|
Назва: | Методичні орієнтири навчання хімії у новій українській школі STEM-підхід як спосіб міжпредметної інтеграції на уроках хімії в умовах НУШ |
Автори: | Докай, Н.В. |
Ключові слова: | STEM-освіта STEM-навчання Нова українська школа критичне мислення |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | STEM-освіта є частиною Нової української школи, вона розвиває в учнів
критичне мислення, навички роботи в команді, вміння застосовувати набуті знання для
розв'язування практичних завдань. Учні знаходять рішення на практиці, шляхом спроб і
помилок і центральним образом постає саме творче завдання, а не вчитель. Головною
перевагою STEM-навчання для дітей є їх підготовка до реального життя. Завдяки STEMтехнологіям освіта модернізується, що є одним з ключових факторів інноваційної
діяльності в освітньому просторі. |
Опис: | Докай Н. В. Методичні орієнтири навчання хімії у новій
українській школі STEM-підхід як спосіб
міжпредметної інтеграції на уроках хімії в умовах // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 217-219.
НУШ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26874 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|