DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20542

Назва: Окремі аспекти організації уроків математики на засадах STEM-освіти
Автори: Каун, В.В.
Ключові слова: урок математики
STEM-освіта
кейс-урок
інформаційні технології в навчанні
GeoGebra
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Згідно «Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» на сучасному етапі модернізації освіти всі концепції спрямовані на формування компетентнісного підходу у навчанні. Таким чином, головним завданням педагога стає формування в учнів умінь і навичок, які б вони могли застосовуватися па практиці у реальному житті. Одним із таких сучасних методів подання інформації з метою використання отриманих знань на практиці, зокрема в рамках природничо-математичної освіти, є STEM-орієнтований підхід до навчання. Саме він дозволяє розвивати в учнів логічне мислення, технічну і математичну грамотність, що у перспективі робить самих дітей «винахідниками» освітнього продукту.
Опис: Каун В. В. Окремі аспекти організації уроків математики на засадах STEM-освіти // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. С. 66-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20542
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf331,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок