DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16201
|
Назва: | Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах |
Автори: | Насадюк, Т.О. |
Ключові слова: | STEM-освіта практико-орієнтовані проекти кейс-урок навчання математики математика в 5 класі математика в 6 класі |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості впровадження елементів STEM-освіти для реалізації
проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах. Досліджено особливості
використання STEM-проектів в процесі навчання математики учнів 5-6 класів. Наведено приклади
використання практико-орієнтованих проектів. Обґрунтовано доцільність та ефективність
використання елементів STEM-освіти під час навчання математики учнів 5-6 класів. |
Опис: | Насадюк Т. О. Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання
математики в 5-6 класах / Т. О. Насадюк // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 152-157. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16201 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|