DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16201

Назва: Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах
Автори: Насадюк, Т.О.
Ключові слова: STEM-освіта
практико-орієнтовані проекти
кейс-урок
навчання математики
математика в 5 класі
математика в 6 класі
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості впровадження елементів STEM-освіти для реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах. Досліджено особливості використання STEM-проектів в процесі навчання математики учнів 5-6 класів. Наведено приклади використання практико-орієнтованих проектів. Обґрунтовано доцільність та ефективність використання елементів STEM-освіти під час навчання математики учнів 5-6 класів.
Опис: Насадюк Т. О. Stem-освіта як засіб реалізації проектно-інтегрованого навчання математики в 5-6 класах / Т. О. Насадюк // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 152-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Розташовується у зібраннях:2020(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf642,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок