DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25871

Назва: Реалізація технологій STEM-освіти як інноваційного освітнього напряму в Україні
Автори: Мокляк, В.М.
Петренко, Л.М.
Ключові слова: технології
інновації в освіті
STEM-освіта
STEM-курси
STEM-напрям
STEM-центр
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано впровадження STEM-освіти в Україні як інноваційного освітнього напряму. Схарактеризовано реалізацію технологій STEM-освіти. Доведено, що на відміну від США та розвинутих Європейських країн розвиток STEM-освіти розпочався в інших часових межах, тому масштабної імплементації STEM-освіти в закладах середньої та вищої освіти не розгорнуто. Виокремлено причини такого стану: широкомасштабні воєнні дії на території України; недостатність фінансування програм STEM-освіти; невідповідний (низький) рівень кваліфікації педагогів, які повинні забезпечувати викладання інтегрованих STEM-курсів та ін.
Опис: Мокляк В. М., Петренко Л. М. Реалізація технологій STEM-освіти як інноваційного освітнього напряму в Україні // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 09-10 жовтня 2024 р. Полтава : 2024. С. 46-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25871
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf153,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок