DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23288

Назва: Зміст навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках науково-технічного напряму з використанням STEM підходу
Автори: Гриньова, М.В.
Макарчук, В.В.
Ключові слова: STEM-освіта
зміст навчання
гурток
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сьогодні існує об’єктивна потреба виведення навчального процесу на новий технологічний рівень та активізації пошуку перспективних інновацій і технологій навчання, спрямованих на забезпечення якісної освіти, а також на розвиток і саморозвиток особистості. STEM-освіта поєднує міждисциплінарні та проектні підходи, засновані на інтеграції природничих наук з технологіями, інженерною творчістю та математикою. Інтегроване викладання природничих наук, технологій, інженерії та математики є важливим, оскільки ці галузі тісно пов’язані в практичній діяльності. STEM-освіта використовує практичні курси, щоб показати дітям застосування науково-технічних знань у реальному житті, вони вивчають конкретний проект і, нарешті, створюють прототип реального продукту своїми руками.
Опис: Гриньова М. В., Макарчук В. В. Зміст навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках науково-технічного напряму з використанням STEM підходу // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 33-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23288
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf249,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок