DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21763
|
Назва: | Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освіті |
Автори: | Кашуба, В. |
Ключові слова: | STEM-освіта ігрові технології навчання інноваційні методи навчання гра STEM-гра |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство ХХІ ст. зіткнулося з новими викликами, які пов’язані зі
стрімким розвитком IT-технологій, що потребує реформування освітньої системи та
підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних професіоналів. У звіті
ЮНЕСКО запропоновано модель громадянина, який до 2030 року матиме
трансформаційне, інноваційне, креативне мислення та навички в цифровому суспільстві
[3]. Отже, здобувачі освіти повинні набувати наукової грамотності, щоб переконатися,
що вони володіють набором навичок для активної участі в сучасному суспільстві. У всьому світі є чіткі докази значної потреби у фахівцях, які мають розуміння STEM і
різноманітного спектра пов’язаних з ним професій. Наука, техніка, інженерія та
математична освіта відіграють критичну роль у формуванні культури та економічного
розвитку через інновації. Тому розвиток STEM-напрямів має вирішальне значення
для розвитку суспільства. |
Опис: | Кашуба В. Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освіті // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 246-249. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21763 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|