DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358

Назва: Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід
Автори: Петренко, Л.М.
Кокарєва, А.
Ключові слова: STEM-освіта
технології
викладач
учень
інновації
навички
мислення
дослідження
розвиток
суспільство
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості становлення STEM-освіти у зарубіжних освітніх закладах та основні шляхи її впровадження . Визначено, що це й напрямок є актуальним та перспективним на сьогодні, оскільки вибудовується якісна командна та дослідницька робота в навчанні, що позитивно впливає на формування у майбутніх фахівців здатності продуктивно використовувати набуті знання на практиці. Проаналізовано зарубіжні курси, що викладаються в провідних ЗВО та орієнтовані на впровадження STEM-технологій, а також розкрито інноваційний підхід до освіти. Виокремлено особливості впровадження STEM-освіти за кордоном.
Опис: Петренко Л. М., Кокарєва А. Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 140-147.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358
Розташовується у зібраннях:2023(81)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf445,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок