DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358

Название: Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід
Авторы: Петренко, Л.М.
Кокарєва, А.
Ключевые слова: STEM-освіта
технології
викладач
учень
інновації
навички
мислення
дослідження
розвиток
суспільство
Issue Date: 2023
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено особливості становлення STEM-освіти у зарубіжних освітніх закладах та основні шляхи її впровадження . Визначено, що це й напрямок є актуальним та перспективним на сьогодні, оскільки вибудовується якісна командна та дослідницька робота в навчанні, що позитивно впливає на формування у майбутніх фахівців здатності продуктивно використовувати набуті знання на практиці. Проаналізовано зарубіжні курси, що викладаються в провідних ЗВО та орієнтовані на впровадження STEM-технологій, а також розкрито інноваційний підхід до освіти. Виокремлено особливості впровадження STEM-освіти за кордоном.
Описание: Петренко Л. М., Кокарєва А. Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 140-147.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358
Appears in Collections:2023(81)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24.pdf445,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback