DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(81) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358
|
Назва: | Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід |
Автори: | Петренко, Л.М. Кокарєва, А. |
Ключові слова: | STEM-освіта технології викладач учень інновації навички мислення дослідження розвиток суспільство |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено особливості становлення STEM-освіти у
зарубіжних освітніх закладах та основні шляхи її впровадження
. Визначено, що
це й напрямок є актуальним та перспективним на сьогодні, оскільки
вибудовується якісна командна та дослідницька робота в навчанні, що позитивно
впливає на формування у майбутніх фахівців здатності продуктивно
використовувати набуті знання на практиці. Проаналізовано зарубіжні курси, що
викладаються в провідних ЗВО та орієнтовані на впровадження STEM-технологій,
а також розкрито інноваційний підхід до освіти. Виокремлено особливості
впровадження STEM-освіти за кордоном. |
Опис: | Петренко Л. М., Кокарєва А. Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 81. С. 140-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22358 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(81)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|