DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21766
|
Назва: | Становлення STEM-освіти в США |
Автори: | Педашенко, А. |
Ключові слова: | STEM-освіта освіта США вузи США STEM-програми |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток STEM почався в 2000-х роках, коли влада США оголосила освіту в
галузі високих технологій державним пріоритетом. З того часу поняття STEM
еволюціонувало в концепцію мислення, необхідного для Цифрової Індустрії 4.0.
Більшість науковців вважають, що розвиток технологій переверне ринок праці. У останні
роки спостерігається бум на спеціальності STEM (Science, Technology, Engineering and
Mathematics).
Сучасна освіта STEM спрямована на формування комплексу складних
когнітивних навичок – критичного мислення, структурування та аналізу завдань, а також
низки поведінкових компетенцій, наприклад, адаптивності та роботи в команді. Подібні
навички дозволяють краще орієнтуватися в мінливих умовах і особливо актуальні у світі
пост-пандемії. |
Опис: | Педашенко А. Становлення STEM-освіти в США // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 254-257. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21766 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|