DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21766

Назва: Становлення STEM-освіти в США
Автори: Педашенко, А.
Ключові слова: STEM-освіта
освіта США
вузи США
STEM-програми
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Розвиток STEM почався в 2000-х роках, коли влада США оголосила освіту в галузі високих технологій державним пріоритетом. З того часу поняття STEM еволюціонувало в концепцію мислення, необхідного для Цифрової Індустрії 4.0. Більшість науковців вважають, що розвиток технологій переверне ринок праці. У останні роки спостерігається бум на спеціальності STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics). Сучасна освіта STEM спрямована на формування комплексу складних когнітивних навичок – критичного мислення, структурування та аналізу завдань, а також низки поведінкових компетенцій, наприклад, адаптивності та роботи в команді. Подібні навички дозволяють краще орієнтуватися в мінливих умовах і особливо актуальні у світі пост-пандемії.
Опис: Педашенко А. Становлення STEM-освіти в США // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 254-257.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21766
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
91.pdf419,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок