DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22900
|
Назва: | Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освіти |
Автори: | Кокарєва, А. |
Ключові слова: | STEM-освіта STEM-підхід STEM-лабораторія STEM-навчання STEM-сфери STEM-компетенції дослідження інновації навички |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто та систематизовано термінологічний аналіз дефініцій
STEM- освіти, що є основоположними для розуміння новітнього напрямку.
Узагальнено ключові поняття зі STEM-освіти, які мають велику актуальність для
вдосконалення спільного розуміння та практичного застосування STEM-освіти, а
також для підвищення якості навчання та підготовки молоді до сучасного
технологічного світу. Розкрито зміст найбільш актуальних навичок та знань XXI
століття. Виокремлено характерні специфічні компоненти у складі STEMкомпетентності. Виявлено перспективи та напрями подальшого розвитку STEMосвіти та з’ясовано основні підходи, що формують її зміст. Запропоновано
узагальнену дефініцію термінів, що враховує загальноприйняті риси та
характеристики. З’ясовано важливість уточнення та стандартизації термінології,
що сприяє розумінню таефективному впровадженню STEM-освіти. |
Опис: | Кокарєва А. Термінологічний аналіз основних
дефініцій STEM-освіти // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 82-86. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22900 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|