DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21793
|
Назва: | Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики |
Автори: | Пузь, Д. |
Ключові слова: | STEM-освіта освіта України урок математики математика |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | STEM – це не просто технічна освіта. STEM – це одна з найбільше
обговорюваних тем в освіті. Але що саме позначає це поняття? STEM розшифровується
як Science, Technology, Engineering і Mathematics. Проте це більше ніж це.
STEM виріс і представляє унікальний підхід до викладання та навчання, який
зосереджується навколо стилів навчання та інтересів окремих студентів. Це означає, що
STEM освіта може бути запропонована кожному студенту. На відміну від традиційної
освіти, в якій предметні області зосереджуються окремо, освіта STEM робить акцент на
технологіях та об’єднує предмети таким чином, щоб об’єднувати дисципліни та
співвідносити їх одна з одною.
Реалізуючи основні завдання, розвиток STEM-освіти у закладах освіти
забезпечується на таких рівнях:
1. Початковий – стимулювання допитливості та підтримка інтересу до навчання і
пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів,
конструкцій, науково-технічна творчість. |
Опис: | Пузь Д. Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 288-289. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21793 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|