DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21793

Назва: Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики
Автори: Пузь, Д.
Ключові слова: STEM-освіта
освіта України
урок математики
математика
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): STEM – це не просто технічна освіта. STEM – це одна з найбільше обговорюваних тем в освіті. Але що саме позначає це поняття? STEM розшифровується як Science, Technology, Engineering і Mathematics. Проте це більше ніж це. STEM виріс і представляє унікальний підхід до викладання та навчання, який зосереджується навколо стилів навчання та інтересів окремих студентів. Це означає, що STEM освіта може бути запропонована кожному студенту. На відміну від традиційної освіти, в якій предметні області зосереджуються окремо, освіта STEM робить акцент на технологіях та об’єднує предмети таким чином, щоб об’єднувати дисципліни та співвідносити їх одна з одною. Реалізуючи основні завдання, розвиток STEM-освіти у закладах освіти забезпечується на таких рівнях: 1. Початковий – стимулювання допитливості та підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій, науково-технічна творчість.
Опис: Пузь Д. Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 288-289.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21793
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
104.pdf412,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок