DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21788
|
Назва: | STEM-освіта в сучасному світі |
Автори: | Даценко, І. |
Ключові слова: | STEM-освіта STEM-технологі освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | STEM (S – science, T – technology, E – engineering, M – mathematics) –
природничі науки, технології, інженерія та математика. Акронім STEM вживається для
позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science),
технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).
Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти,
складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності
національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів
інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам
суспільства.
У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на
них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики
часу, такий тип освіти виходить на перший план. |
Опис: | Даценко І. STEM-освіта в сучасному світі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 278-280. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21788 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|