DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25659
|
Назва: | Мистецькі методи в STEAM-освіті: відкриття нових горизонтів |
Автори: | Сергушев, Д. |
Ключові слова: | STEАM-освіта освіта України методи навчання мистецькі методи навчання STEM-освіта Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сьогоднішніх реаліях перед учителями все частіше постає завдання та
своєрідний виклик – організувати навчальні заняття, освітній процес загалом таким
чином, щоб учні мали можливість не лише здобути необхідні навички, але й
задовольнити свої освітні потреби.
Щоб вирішити поставлені завдання, педагоги у своїй роботі все частіше
звертаються до такого напрямку інтеграції, як STEM та STEAM. Як зазначає І. Дьоміна:
«Сучасні випускники – майбутні новатори та інноватори – мають отримувати ґрунтовні
знання з природничих і технічних наук у поєднанні з навичками 21-го століття, таких як
уміння спілкуватися, працювати в команді та вирішувати проблеми в контексті
інноваційних можливостей та поточних проблем суспільства».
Л. Сліпчишин та О. Стечкевич притримуються стандартного трактування ролі в
навчальному процесі: «методологічною основою STEM і STEAM підходів в освіті є
інтеграція, яка здійснюється за рахунок міждисциплінарного зв’язку основних наукових
сфер – природничі науки (Science), технології (Technology), проектування (Engineering,
дизайн) і математика (Mathematics) та мистецтва/ гуманітарні науки (Arts)». |
Опис: | Сергушев Д. Мистецькі методи в STEAM-освіті: відкриття нових горизонтів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. с. 318-320. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25659 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|