DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21794
|
Назва: | Технології STEM-освіти на уроках хімії |
Автори: | Івченко, М. |
Ключові слова: | STEM-освіта урок хімії освіта STEM-навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Одним iз напрямкiв інновацiйного розвитку природничої освiти є система
навчання STEM (Science – наука, Technology – технологiя, Engineering – інженерiя, Mathematics – математика), завдяки якiй здобувачi освiти розвивають логiчне мислення
та технiчну грамотнiсть, вчаться вирiшувати поставленi задачi, стають винахiдниками.
STEM-освiта спрямована на розвиток особистостi через формування
компетентностей, природничо-наукової картини свiту, світоглядних позицiй i життєвих
цiнностей з використанням трансдисциплiнарного підходу до навчання, що базується на
практичному застосуваннi наукових, математичних, технiчних та інженерних знань i
вмiнь для розв'язання практичних проблем для подальшого використання їх у
професiйнiй діяльності. |
Опис: | Івченко М. Технології STEM-освіти на уроках хімії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 289-291. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21794 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|