DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21794

Назва: Технології STEM-освіти на уроках хімії
Автори: Івченко, М.
Ключові слова: STEM-освіта
урок хімії
освіта
STEM-навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Одним iз напрямкiв інновацiйного розвитку природничої освiти є система навчання STEM (Science – наука, Technology – технологiя, Engineering – інженерiя, Mathematics – математика), завдяки якiй здобувачi освiти розвивають логiчне мислення та технiчну грамотнiсть, вчаться вирiшувати поставленi задачi, стають винахiдниками. STEM-освiта спрямована на розвиток особистостi через формування компетентностей, природничо-наукової картини свiту, світоглядних позицiй i життєвих цiнностей з використанням трансдисциплiнарного підходу до навчання, що базується на практичному застосуваннi наукових, математичних, технiчних та інженерних знань i вмiнь для розв'язання практичних проблем для подальшого використання їх у професiйнiй діяльності.
Опис: Івченко М. Технології STEM-освіти на уроках хімії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 289-291.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21794
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
105.pdf422,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок