DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22651
|
Назва: | Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти |
Автори: | Піддячий, М. |
Ключові слова: | STEM-освіта ключові діяльності продуктивна діяльність психологічний досвід соціально-трудовий розвиток свідомість технології |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Обгрунтовано перспективність соціально-трудового розвитку учнів засобом STEM-освіти
у гармонізації психологічної сфери та формуванні здатності до продуктивної взаємодії.
Запропонований алгоритм сприятиме формуванню свідомості на новому рівні розвитку, що
обумовлено уміннями до самоаналізу і нагромадженням багатогранного психологічного
досвіду. |
Опис: | Піддячий М. Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 188-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22651 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(32)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|