DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22651

Назва: Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти
Автори: Піддячий, М.
Ключові слова: STEM-освіта
ключові діяльності
продуктивна діяльність
психологічний досвід
соціально-трудовий розвиток
свідомість
технології
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано перспективність соціально-трудового розвитку учнів засобом STEM-освіти у гармонізації психологічної сфери та формуванні здатності до продуктивної взаємодії. Запропонований алгоритм сприятиме формуванню свідомості на новому рівні розвитку, що обумовлено уміннями до самоаналізу і нагромадженням багатогранного психологічного досвіду.
Опис: Піддячий М. Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 188-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22651
Розташовується у зібраннях:2023(32)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf381,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок