DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21765
|
Назва: | Застосування STEM-технологій у Новій українській школі |
Автори: | Баклицький, Є. |
Ключові слова: | Нова українська школа STEM-освіта STEM-технології проєктна діяльність |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження обумовлена тим фактом, що у світі за останній
час з'явилося багато різноманітних інновацій, і саме вони відіграють важливу роль в
освітній індустрії, пов'язаної з інтелектуальною працею. Інформаційно-комунікаційні
технології, що виступають важелями національного економічного розвитку в багатьох
країнах світу, зазнають змін у сучасному світі. Природні тенденції впливають на
розвиток системи освіти, і тому в освітньому середовищі необхідні глобальні зміни.
Наприклад, якщо раніше, розвивався математичний напрям та технології, то на сьогодні
необхідно включити до навчального плану як художні, так і творчі дисципліни.
Технологія – 1) у перекладі із грецького "techne" – мистецтво, майстерність,
уміння й сукупність методів обробки; 2) сукупність прийомів, застосовуваних у будь-якій
справі; 3) сукупність способів обробки чи переробки матеріалів, інформації,
виготовлення виробів, проведення різних виробничих операцій, надання послуг тощо. |
Опис: | Баклицький Є. Застосування STEM-технологій у Новій українській школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 252-254. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21765 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|