DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21767
|
Назва: | Сучасний стан STEM-освіти в Україні |
Автори: | Толстоухов, С. |
Ключові слова: | STEM-освіта освіта України Концепція розвитку природничо-математичної освіти STEM-центри методи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Високий рівень освіти відкриває нові можливості для розвитку всіх сфер
суспільного життя для всіх без винятку країн світу. Якість освіти через розвиток
людського потенціалу створює фундамент як для економічного і наукового розвитку, так
і сприяє формуванню демократичної та правової держави. У сучасному світі через
розуміння важливості концепції сталого розвитку освіта стає запорукою розвитку країн у
майбутньому.
В Україні освітня галузь представлена розгалуженою мережею закладів освіти,
багато з яких мають вікову історію. Новим етапом розвитку освіти в Україні є інтеграція
у світовий освітній простір та приєднання до Болонського процесу. Болонський процес
офіційно розпочався у 1999 році, коли була підписана Болонська декларація, Україна
стала членом Болонського процесу у 2005 році. |
Опис: | Толстоухов С. Сучасний стан STEM-освіти в Україні // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 257-261. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21767 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|