DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21767

Назва: Сучасний стан STEM-освіти в Україні
Автори: Толстоухов, С.
Ключові слова: STEM-освіта
освіта України
Концепція розвитку природничо-математичної освіти
STEM-центри
методи навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Високий рівень освіти відкриває нові можливості для розвитку всіх сфер суспільного життя для всіх без винятку країн світу. Якість освіти через розвиток людського потенціалу створює фундамент як для економічного і наукового розвитку, так і сприяє формуванню демократичної та правової держави. У сучасному світі через розуміння важливості концепції сталого розвитку освіта стає запорукою розвитку країн у майбутньому. В Україні освітня галузь представлена розгалуженою мережею закладів освіти, багато з яких мають вікову історію. Новим етапом розвитку освіти в Україні є інтеграція у світовий освітній простір та приєднання до Болонського процесу. Болонський процес офіційно розпочався у 1999 році, коли була підписана Болонська декларація, Україна стала членом Болонського процесу у 2005 році.
Опис: Толстоухов С. Сучасний стан STEM-освіти в Україні // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 257-261.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21767
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
92.pdf440,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок