DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21759

Назва: Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів
Автори: Бондар, О.
Ключові слова: робототехніка
проєктна діяльність учня
освітня робототехніка
STEM-освіта
інноваційні методи навчання
методи навчання
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): У сучасних технологіях навчання активно використовують мультимедійні системи. Школи оснащуються новим обладнанням, цифровими лабораторіями, робототехнічними наборами. Ключовими складовими технічної культури є технічна грамотність – технічні знання й уміння, технічні компетенції – ключові, базові й спеціальні знання, формування яких необхідне під час навчання в школі. Головною метою розвитку технічної культури є формування технічно, технологічно й комп’ютерно грамотної особистості, що володіє необхідними знаннями, уміннями й навичками, що відповідають потребам сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства. Проєктна діяльність широко впроваджується в освітню практику. Проєктна діяльність, пов’язана з робототехнікою, сприяє більш якісному розвитку технічної грамотності учнів.
Опис: Бондар О. Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 237-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21759
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
85.pdf512,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок