DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21759
|
Назва: | Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів |
Автори: | Бондар, О. |
Ключові слова: | робототехніка проєктна діяльність учня освітня робототехніка STEM-освіта інноваційні методи навчання методи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних технологіях навчання активно використовують мультимедійні
системи. Школи оснащуються новим обладнанням, цифровими лабораторіями,
робототехнічними наборами.
Ключовими складовими технічної культури є технічна грамотність – технічні
знання й уміння, технічні компетенції – ключові, базові й спеціальні знання, формування
яких необхідне під час навчання в школі. Головною метою розвитку технічної культури є
формування технічно, технологічно й комп’ютерно грамотної особистості, що володіє необхідними знаннями, уміннями й навичками, що відповідають потребам сучасного
високотехнологічного інформаційного суспільства.
Проєктна діяльність широко впроваджується в освітню практику. Проєктна
діяльність, пов’язана з робототехнікою, сприяє більш якісному розвитку технічної
грамотності учнів. |
Опис: | Бондар О. Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 237-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21759 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|