DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26130

Назва: Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометрії
Автори: Крамаренко, Т.Г.
Чернишова, І.В.
Ключові слова: STEM-освіта
стереометрія
педагогічні умови
цифрові технології
GeoGebra
STEM-проєкти
3D-моделювання
проєктна діяльність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості впровадження STEM-орієнтованого підходу у навчання стереометрії. Описано педагогічні умови, що сприяють успішній реалізації цього підходу, зокрема використання сучасних цифрових технологій і проєктної діяльності. Висвітлено значення застосування програм для 3D-моделювання, таких як GeoGebra, для візуалізації геометричних об'єктів і розв'язання практичних задач. Обґрунтовано важливість STEM-проєктів у навчальному процесі для розвитку ключових компетентностей учнів.
Опис: Крамаренко Т. Г., Чернишова І. В. Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометрії // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 97-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26130
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf239,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок